• Cloud Backup

  • 1

Frequently Asked Questions

                                                                                                
  • Υπάρχει χρέωση για το λογισμικό; +

    Οι άδειες του λογισμικού χρεώνονται χωριστά, εκτός από μία άδεια για φυσικό Server που περιλαμβάνεται στη βασική τιμή.
  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του cloud backup
    έναντι των παραδοσιακών τρόπων αποθήκευσης; +

    Τα δεδομένα που αποθηκεύονται στις κασέτες - ιδιαίτερα όσο παλιώνουν - ενδέχεται να είναι αλλοιωμένα με προφανείς συνέπειες. Οι κασέτες διαθέτουν μηχανισμούς (tape drives), οι οποίοι μπορεί να χαλάσουν, ενώ τα αντίγραφα ασφαλείας μπορεί να λησμονηθούν σε περίπτωση απουσίας του προσωπικού. Η χρήση κασετών έχει κόστη που δεν είναι αμελητέα, όπως:
    Περιοδική αντικατάστασή τους
    Συντήρηση του tape drive (ή tape library)
    Κόστος διαχείρισης - ανθρωπίνων πόρων
    Για να είναι ασφαλές το Backup με τις κασέτες, ένα αντίγραφο πρέπει να μεταφέρεται καθημερινά σε χώρο εκτός γραφείου. Σε περίπτωση φυσικής καταστροφής, είναι πιθανό να καταστραφεί και το tape drive. Επομένως για την ανάκτηση θα πρέπει να βρεθεί κατάλληλο tape drive, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί αρκετά δύσκολο. Τα αντίγραφα ασφαλείας που διατηρεί η Backup365 μπορούν να προγραμματιστούν σε ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια βάση και η λήψη τους είναι αυτόματη. Δεν υπάρχει πλέον η αβεβαιότητα των χειροκίνητων αλλαγών κασέτας και συνεπώς δεν πρόκειται να χαθεί κάποιο Backup στο εξής.
  • Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή στο backup365; +

    - Ασφαλώς. Μπορείτε να ρυθμίσετε το επίπεδο κρυπτογράφησης σε κάθε αντίγραφο ασφαλείας. Το Backup365 υποστηρίζει 128 ή 256 bit κρυπτογράφηση με πρωτόκολλα, όπως (AES, TripleDES, TwoFish).
    Επίσης, η επικοινωνία μεταξύ χρήστη και Cloud Servers είναι κρυπτογραφημένη και γίνεται με 1024 RCA Public Key Encryption.
    Τα δεδομένα παραμένουν κρυπτογραφημένα διαρκώς στους κεντρικούς Servers μας και είναι προσβάσιμα μόνο με το κωδικό πρόσβασης που έχετε ορίσει. Στα δεδομένα σας δεν έχει κανείς πρόσβαση εκτός από εσάς - ούτε εμείς βέβαια. Ο κωδικός σας αποθηκεύεται στους Server μας κρυπτογραφημένος.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που - για μεγαλύτερη ασφάλεια - ενεργοποίησετε διαφορετικό από τον κωδικό πρόσβασης ( Encryption Key ) δεν πρέπει να το χάσετε. Το Encryption Key σας, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύεται στους κεντρικούς μας Server. Συνεπώς εάν χαθεί, δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης των δεδομένων σας. Πρέπει να διαγράψετε τα Backup Set και να δημιουργήσετε καινούρια.
    - Η υποδομή του Backup365 είναι σχεδιασμένη με βάση την αξιοπιστία. Κάθε υποσύστημα βασίζεται σε N +1 αρχιτεκτονική και συνεπώς δεν επηρεάζεται από μία μόνο βλάβη.Η Backup365 διατηρεί και δεύτερο, απομακρυσμένο από το πρώτο, Data Center στο οποίο αποστέλλονται τα Backup, αμέσως μετά την αποθήκευσή τους στο πρώτο. H Digital SIMA συστήνει, να ρυθμίσετε την εφαρμογή του Backup, ώστε να παίρνει αντίγραφα ασφαλειας και τοπικά στο χώρο σας.
  • Πώς θα ξέρω ότι τα backup μου λειτουργούν κανονικά; +

    Με την ολοκλήρωση του Backup, το σύστημα σας στέλνει ένα Report μέσω email για την κατάσταση του κάθε server, καθώς και για τυχόν προβλήματα που παρατηρήθηκαν. Θα λάβετε και ένα δεύτερο email όταν ολοκληρωθεί η αντιγραφή και στο δεύτερο Data Center. Επίσης μπορείτε ανά πάσα χρονική στιγμή να συνδεθείτε στην online κεντρική κονσόλα (OBSM) για να παρακολουθήσετε ζωντανά την διαδικασία του Backup, καθώς και να λάβετε Report ή στατιστικά.
  • Πώς λειτουργεί το backup365; +

    Η εφαρμογή εγκαθίσταται σε κάθε Server ή θέση εργασίας που θέλετε να παίρνετε Backup. Ο Backup365 Client περιλαμβάνει όλους τους agents για τις διαφορετικές εφαρμογές / Servers / VM / Desktops. Αυτό σημαίνει ότι εγκαθιστάτε τον ίδιο Client παντού, έχοντας το ίδιο menu. Μέσω της εφαρμογής Backup365, επιλέγετε τα αρχεία αλλά και τον προγραματισμό για διατήρηση των προηγούμενων Backup. Από την Online Backup Server Management Console (OBSM) κεντρική κονσόλα έχετε επίσης δυνατότητα παραμετροποίησης, διαχείρισης, αλλά και παρακολούθησης των Backup σας.
  • Έχω μια adsl γραμμή. Είναι κατάλληλη για online backup; +

    Η υπηρεσία Cloud Backup, μπορεί να υλοποιηθεί σε ADSL γραμμή με Uplink τουλάχιστον 256kbps. Εξαρτάται όμως από την ποσότητα των δεδομένων που αλλάζουν καθημερινά. Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξετε εάν η γραμμή σας είναι ικανοποιητική για την παροχή της υπηρεσίας είναι να δοκιμάσετε την υπηρεσία, κατεβάζοντας τη δοκιμαστική έκδοση των 30 ημερών.
  • Τι είδους δεδομένα μπορούμε να πάρουμε backup; +

    Όλα τα λειτουργικά Microsoft. Όλες τις εκδόσεις του Microsoft Exchange mail (συμπεριλαμβανόμενου του Exchange 2010), ώστε να έχετε την δυνατότητα να επαναφέρετε ένα ολόκληρο Store mailbox ή ακόμη και ένα e-mail. Microsoft SQL 2000, 2005, 2008 and MySQL databases. Oracle Database ( Windows ή Linux/Unix. Όλα τα Desktop τερματικά Windows 2000, XP, Vista and Windows 7. MAC & Linux αρχεία κατευθείαν από το τερματικό με ειδικό Client ολα θα πρέπει να ειναι 64bit μόνο.
  • Πόσα backup sets μπορώ να έχω αποθηκευμένα; +

    Το Backup365 έχει τη δυνατότητα να κρατά μέχρι 99 διαφορετικές εκδόσεις του Backup Set (ημερήσια - εβδομαδιαία - μηνιαία - ετήσια), τα οποία μπορεί να διατηρηθούν έως και 10 χρόνια.
  • Πώς επαναφέρω τα αρχεία μου; +

    Μπορείτε να επαναφέρετε τα δεδομένα σας είτε από την ίδια συσκευή (Server / τερματικό), της οποίας τα δεδομένα θέλετε να επαναφέρετε, είτε από οποιοδήποτε άλλο τερματικό - τοπικό ή απομακρυσμένο - μέσω της online κονσόλας OBSM. Σε περίπτωση χρήσης της online κονσόλας, σας ζητείται για λόγους ασφαλείας και το Encryption Key.
  • Μπορώ να στέλνω στο data center μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365; +

    Ναι. Μέσω της δημιουργίας δύο Backup Set. Το ένα θα αποθηκεύει μόνο τοπικά, ενώ το δεύτερο θα αποστέλλει μόνο στο Data Center.
  • Υπάρχει δυνατότητα να μεταφέρετε τοπικά στο data center σας
    το 1ο μου backup; +

    Ναι. Καθώς η μεταφορά των δεδομένων θα είναι αρκετά χρονοβόρα μέσω Internet την πρώτη φορά, προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία χωρίς χρέωση. Με την εφαρμογή Seed Load Utility μπορείτε να πάρετε το BackUp σε ένα τοπικό εξωτερικό δίσκο. Θα πρέπει να φέρετε στα γραφεία μας, κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό τμήμα, το σκληρό δίσκο για τη μεταφορά των δεδομένων σας στους Server της υπηρεσίας μας.
  • Πώς μπορώ να κάνω restore τα αρχεία μου από το data center; +

    Υπάρχει δυνατότητα με επιπλέον χρέωση. Προσοχή πρέπει να έχετε το Encryption Key!
  • Τι είδους υποστήριξη παρέχετε; +

    Προσφέρουμε δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (9 π.μ. - 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός αργιών. Επίσης μπορείτε να στέλνετε email στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., καθώς και να ανατρέξετε στο τεχνικό Manual, το οποίο θα βρείτε στο Help, του Backup365 Management System (OBSM) κάνοντας login με τα στοιχεία σας.
  • Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας; +

    Η υπηρεσία διακόπτεται σε 30 ημέρες μετά την αποστολή σχετικού email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Σε περίπτωση που έχετε τιμολογηθεί για διάστημα μεγαλύτερο των 30 ημερών η επιπλέον χρέωση δεν πιστώνεται. Μπορείτε να σβήσετε τα Backup set σας, τα οποία θα διαγραφούν αυτόματα και οριστικά από τους Servers μας, εντός 30 ημερών για λόγους ασφαλείας.
  • Υπάρχει ειδική πολιτική για μεταπωλητές; +

    Ναι. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Digital SIMA.
  • 1